Малко сметки

Така... Нека приемем че сте пушач, който пуши по 2 кутии Бяло Малборо на ден.
1 кутия боро е 5 лв. 2 кутии . 10 лв.
За един месец вече сте изпушили 60 кутии = 300 лв!!!!
За 10 месеца сте изпушили 600 кутии на стойност 3000 лв!!!
Уникално нали?

А сме в криза както казват всички? Имате ли излишни 3000 лв. за цигари?
за 12 месеца са 720 кутии сумата набъбва на 3600 лв!!!
Като се замисля това е доста прилична сума, която бих могъл да използвам да оправя колата си или да отида на екскурзия...

Не не! Не мисля да отказвам цигарите! Пуша, защото ми харесва и всички тези приказки за Европейски съюз и т.н. доста ме изнервят. Не вярвам, че има политик, който да мисли за моето здраве!!! Но защо аз да не се погрижа за това!

Да пуша, но колкото и когато искам. Затова започнах с електронните цигари.
Най-често пуша на компютъра. Точно там ми вършат отлична работа.
Зареждам ги с  USB то и вместо да горя напразно истинските цигари дърпам от електронната!!!
Опитайте и вие и се запитайте  - имате ли излишни 3600 лв??? 
Ако е така, дайте ги на мен :)

Ако нямате .. замислете се!
Изберете електронната цигара!

Няма коментари:

Публикуване на коментар